Jumaat, 23 Januari 2009

masih di tempat kerja

sekarang kurang 10 minit lagi nak pukul 6 pagi,dalam nak menunggu hari cerah sikit buka email, la...baru saya ingat zizie ada suruh saya foto copy ni senarai nama orang yang nak di hubungi dalam kawasan rembau.

kat senarai tu ada menyebut "BERHENTI MENGELUH! KITA BINA PASUKAN AMPUH! AYUH ! SERTAI PARTI KEADILAN RAKYAT BAHAGIAN REMBAU"

pada sesiapa yang masih belum jadi ahli tu apa tungu lagi...mari join kami,kok tak masuk tak tahu apa itu perjuangan dalam parti...dalam keadaan malaysia sekarang ni elok lah ambil tahu sikit pasal politik,jangan dok diam yer apo di buek eh dek orang2 memontingkan diri dan kronie dio yor....jangan jadikan diri anda salah seorang dari yg tertindas....kok nak kono tindeh pun biarlah melawan bak kato PAK NUAR eh LAWAN TETAP LAWAN!!!!!

marilah samo2 kito tambah laie kekuatan kito dalam bahagian gombau nie....sebolom tu se nak ingatkan jangan plak harapkan apa2 imbuhan plak!!bak kato sani eh "HABUAN BUKAN PENGGUKUR PERJUANGAN" kito berjuang untuk rakyat dan tanah air kito,tolak kezaliman.....nie saya sertakan list nama kempen keahlian...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan